Service si garantii

 

DOCUMENTE NECESARE GARANTIE

La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
 
  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal;
  • produsul, aflat in buna stare fizica (cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui);
  • documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat;
  • descrierea detaliata a defectului produsului;
  • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.
 
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, Silvanity SRL nu poate asigura service-ul gratuit.
 
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei i se va solicita consumatorului contravaloarea manoperei de investigare.
 
 

EXCLUDERI DE LA GARANTIE

  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor;
  • orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului;
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala;
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc);
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie;
  • garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului.
 

PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE

  • produsele care vor fi expediate sau aduse la service (Santion, str. Principala 343B, cod postal 417078), trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza;
  • produsele vor fi insotite de certificatul de garantie in original, actul fiscal (factura sau bonul)poate fi si copie;
  • dupa repararea produsului veti fi contactat pentru a-l ridica sau expedia prin curier;
  • piesele schimbate nu se inapoiaza.
 

SERVICIUL DE PICK-UP AND RETURN

Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa intrati pe site-ul www.mtools.ro si sa completati formularul de returnare produs.
 
Dupa inscriere in cel mult 24 de ore (cu exceptia weekend-ului) veti fi contactat de catre un consultant Market Tools pentru a stabili detaliile de ridicare ale produsului.
 
In acest serviciu se incadreaza doar produsele care beneficiaza de certificate de garantie de la producator.
 
 

CONDITII DE AMBALARE

  • produsele achizitionate se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare, cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine;
  • pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service;
  • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta;
  • in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal.
 
Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau ale ambalajului.